Få en unik rejseoplevelse til Las Palmas

Oplev det pulserende natteliv i Vegueta.Byd dig selv velkommen til en verden af livlige barer og stemningsfulde klubber.Vælg mellem et væld af steder med forskellige atmosfærer og musikgenrer.Nyd de lokale favoritter og gør dig klar til at danse natten væk.Vegueta er det perfekte sted at opleve Gran Canarias energifyldte natteliv.

Nyd solnedgangen fra Paseo de Las Canteras

Nyd solnedgangen fra Paseo de Las Canteras, hvor himlen og havet møder hinanden i et spektakulært farvespil. Langs promenaden finder man en afslappet atmosfære, der gør oplevelsen endnu mere unik. Mange lokale og turister samles her for at fange de sidste solstråler og dele et øjeblik af ro. Få en unik rejseoplevelse til Las Palmas og oplev den berømte Paseo de Las Canteras solnedgang. Det er en oplevelse, der vil blive husket længe efter ferien er forbi.

Smag på autentiske kanariske retter på lokale restauranter

Prøv autentiske kanariske retter på lokale restauranter, og lad dig fortrylle af de unikke smagsoplevelser. Du vil opleve en sand kulinarisk rejse fyldt med friske ingredienser og traditionelle opskrifter. Opdag den autentiske kanariske gastronomi ved at besøge de hyggelige og stemningsfulde spisesteder rundt omkring på øerne. Smag på lokale delikatesser som mojo-saucer, kanarisk kartoffelret og fiskeretter lavet med fangst fra havet omkring øerne. Tag på en gastronomisk tur gennem Kanarierne og lad dig forkæle af den originale smag af øerne.

Udforsk historien bag Catedral de Santa Ana

Catedral de Santa Ana ligger i Las Palmas på Gran Canaria.Denne imponerende kirke blev bygget mellem det 15. og 16. århundrede.Katedralen er et godt eksempel på gotisk arkitektur på De Kanariske Øer.Den blev dedikeret til Santa Ana, som er jomfru Marias mor ifølge katolsk tradition.Besøgende kan udforske kirken og opleve dens rige historie og religiøse betydning.

Tag på eventyr i naturskønne Bandama-krateret

Tag på eventyr i det smukke Bandama-krater og oplev en unik naturperle. Udforsk de fascinerende geologiske formationer og lær om områdets historie og betydning. Nyd en vandretur gennem krateret og lad dig fortrylle af den storslåede udsigt over landskabet. Få en fornemmelse af fred og ro, mens du udforsker dette imponerende naturvidunder. Oplev spændingen ved at udforske et af Gran Canarias mest ikoniske steder.

Slap af på de gyldne strande i Maspalomas

Tag en velfortjent pause og nyd solen på de gyldne strande i Maspalomas. Slap af under en palme med en forfriskende drink i hånden og lyden af bølgerne i baggrunden. Oplev den smukke solnedgang og de imponerende sandklitter i dette paradis på jorden. Gå en afslappende tur langs strandpromenaden og lad tankerne flyve frit i det idylliske miljø. Få fornyet energi og ro i sindet, mens du indånder den fortryllende atmosfære i Maspalomas.

Besøg Casa de Colón og lær om Christoffer Columbus’ ophold

Casa de Colón er et museum i Las Palmas på Gran Canaria. Museet er dedikeret til Christoffer Columbus og hans forbindelse til De Kanariske Øer. Her kan du lære om Columbus’ ophold på Gran Canaria i 1492. Udstillingerne viser Columbus’ rejser og den historiske betydning af opdagelserne. Besøg Casa de Colón for at få et indblik i den fascinerende historie bag Christoffer Columbus’ ophold.

Forkæl dine sanser på det lokale marked, Mercado de Vegueta

Forkæl dine sanser på det lokale marked, Mercado de Vegueta. Oplev spændende dufte, farver og smagsoplevelser fra de lokale produkter. Slentr rundt mellem boderne og lad dig forføre af det livlige markedsmiljø. Prøv lokale delikatesser og nyd den autentiske stemning. Gå på opdagelse og lad dine sanser guide dig gennem et sandt festfyrværkeri af indtryk.

Tag på en spændende vandretur i Barranco de Guayadeque

Tag på en spændende vandretur i Barranco de Guayadeque. Oplev den smukke natur og de imponerende klippelandskaber. Opdag de historiske huler og ruiner langs ruten. Nyd udsigten over dalen og havet fra de højere punkter. Glæd dig til en mindeværdig vandreferie i dette smukke område.

Lær om plante- og dyrelivet i Jardín Botánico Canario Viera y Clavijo

Lær om plantelivet i Jardín Botánico Canario Viera y Clavijo, hvor du kan udforske et væld af spændende plantearter. Oplev det rige dyreliv i haven, som omfatter forskellige fuglearter, firben og sommerfugle. Tag en guidet tur for at få indblik i botanikkens verden og dyrenes adfærd i deres naturlige habitat. Udnyt muligheden for at lære om økosystemet og bevarelsen af biodiversiteten ved at besøge denne botaniske have. Jardín Botánico Canario Viera y Clavijo er et ideelt sted for naturinteresserede, der ønsker at fordybe sig i skønheden og kompleksiteten af naturen.